środa, 1 czerwca 2016

Konkurs podróżniczy!


Witajcie! 
Nadszedł czerwiec, dzień dziecka, niektórzy z nas już mają wakacje, inni je dopiero zaczną. To główne powody powstawania tego postu! Bo każda wymówka jest dobra, by zrobić konkurs, a tym razem będzie on również tematyczny, gdyż do wygrania jest książka Busem przez Świat, a jak wiadomo: wakacje są idealnym czasem, by podróżować, a ta powieść jest jedną wielką wyprawą...
Ale żeby nie przedłużać.. Czas zacząć! 





Chyba każdy ma w swoich planach zwiedzenie miejsca marzeń. Ja również takie mam, chociaż jest ich zbyt wiele, by od razu wybrać te najlepsze. Dzisiaj chciałabym poznać Wasze. Może to być miejscowość położona w dowolnie wybranym kraju, ale także konkretny park, jezioro, hotel czy pensjonat. Nie ograniczajcie się! Jakie miejsce polecilibyście mi jako punkt docelowy wakacyjnej wycieczki? Mile widziane kilka słów wyjaśnienia, ale nie jest to konieczne ;)

Regulamin:

1. Organizatorką konkursu, jestem ja - autorka bloga Czyta książki, pewnie kujon.
2. Konkurs trwa od dzisiaj (1 czerwca 2016 roku) do 1 lipca 2016 roku do godziny 23:59.
3. Fundatorem nagrody (egzemplarza książki "Busem przez Świat") jestem ja.
4. Zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie za najciekawszą odpowiedź.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy:
-zgłosić się w komentarzu
-odpowiedzieć na pytanie konkursowe
-podać adres e-mail
-zaobserwować publicznie mojego bloga
-wstawić podlinkowany baner w widoczne miejsce na swoim blogu/udostępnić na fb (baner po prawej stronie, na pasku bocznym)
6. By konkurs się odbył, musi się zgłosić przynajmniej 35 osób
7. Organizatorka zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
8. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 14 dni po zakończeniu konkursu, jednak w wyniku poślizgu, może się ten czas wydłużyć.
9. Nie wysyłam nagród za granicę, ani nie odpowiadam za zgubienie przesyłki przez Pocztę Polską.

Szablon zgłoszeniowy:
Zgłaszam się/Umrę, jak nie dostanę! etc.
Odpowiedź:
E-mail:
Obserwuję jako:
Baner:

Wyniki konkursu z jutrem pojawią się wraz z Busem przez Świat, gdyż na razie jestem zabiegana i nie mam nawet czasu by czytać książki! Wyjaśnię wszystko niedługo w osobnym poście. ;)

4 komentarze:

  1. Zgłaszam się!!!
    Odp: Pamir! Najpiękniejsze miejsce na świecie, dzika przyroda, góry!
    Kiedyś był nazywany „Dachem świata”. Prawdziwy raj pod stopami słońca!
    E-mail: jakipieknymaj@gmail.com
    Obserwuję jako En Zet
    Udostępnione na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010186028730

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia uczestnikom! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam się zgłosić ale jestem dopiero druga chętna a wymagane jest 35 :( Szkoda :( Fajna książka do wygrania, zwłaszcza, że urlop tuż tuż :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń