niedziela, 26 lutego 2017

Odrobina wyjaśnień + rozdanie!

Witajcie!
Nie było mnie tu bardzo długo, jednak ta nieobecność nie jest spowodowana lenistwem, czy po prostu utratą zainteresowania prowadzeniem bloga.
Ale bez przedłużania zacznę może od początku...

Znalezione obrazy dla zapytania vacation

Ostatni post dodałam w połowie czerwca. Jak w każde wakacje planowałam spędzić trochę czasu poza domem, jednak zazwyczaj zabierałam ze sobą laptopa, by coś tam jednak od czasu do czasu dodać. Tym razem jednak było inaczej, ponieważ moja wyprawa skończyła się przeprowadzką za granicę, gdzie przez pierwsze miesiące nie miałam całkowicie internetu, ani co gorsza czasu na czytanie. Te miesiące były zarówno najlepszymi w moim życiu, jak i największym koszmarem. Jednak znowu jestem w Polsce i przynajmniej do końca sierpnia się stąd nie ruszam. Możecie więc oczekiwać w najbliższym czasie recenzji, konkursów czy rozdań.

A jeśli już o tym mowa, wcale nie zapomniałam o rozdaniu, które organizowałam. Niestety, nie miałam możliwości opublikowania wyników oraz wysłania książek, za co przepraszam.

Jednak kilka osób nagrodzę książkami, które pojawiły się w rozdaniach oraz wybiorę dodatkowo trzy, które dostaną ode mnie losowo wybrane książki.
Wystarczy tylko się zgłosić pod tym postem, podać e-mail oraz nazwę, pod jaką obserwujecie bloga. ;) Wyniki ogłoszę w następną sobotę ;)

A książki z rozdań otrzymują:
Nie Poczytalna oraz Katarzyna Kat.
Tutaj również losowo przydzielę książki. Dowiecie się dopiero, gdy do Was dotrą ;)

Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o tym, co się u mnie działo w ostatnim czasie, dajcie znać pod postem ;)

8 komentarzy:

  1. Miło, że wróciłaś :)
    Zgłaszam się!
    E-mail: milkusiax@gmail.ocm
    Nazwa: milkusia x

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią chciałabym się dowiedzieć, to tam było u Ciebie słychać :)
    A co mi tam, zgłoszę się.
    E-mail: anastazja166@gmail.com
    Nazwa: Anastazja B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że pamiętałaś! Dziękuję, dziękuję! Ogromna niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Wioleta Sadowska
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się!
      Obserwuję jako: brisingr M
      E-mail: brisingrm18@gmail.com

      Usuń
  6. Zgłaszam się
    Nazwa: ma ra
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią się zgłaszam :)

    Nazwa: Nefertiti
    E-mail: werka164@op.pl

    OdpowiedzUsuń