piątek, 21 sierpnia 2015

Wakacyjny stosik ~1~






Wakacje to czas, który chyba najbardziej cieszy każdego mola książkowego. Co może być lepszego od możliwości rozłożenia się na słońcu z książką w ręku? I to jest jeden z powodów, dla których nasze półki mogą wzbogacić się o kilka ciekawych tomów.
W moim przypadku wakacje rozpoczęły się od napływu gotówki spowodowanego urodzinami! (Sto lat! Sto lat!) Uznałam to za znak z nieba i postanowiłam odwiedzić najbliższą księgarnię. Wyszłam z niej obładowana i jakże szczęśliwa.

A co zdobyłam?

1. `Mechaniczny Anioł` Cassandra Clare - Nie będę się długo rozwodzić nad powodem kupna. Po prostu kocham tą trylogię! Czytałam już jakiś czas temu i trafiła na pierwsze miejsce mojej listy książek do zdobycia! Uwielbiam również tą oryginalną okładkę. Cudo! Mam nadzieję, że w najbliższym czasie zdobędę pozostałe części. W końcu niedługo święta :D

2. `Dotyk Julii` Tehereh Mafi - Pewnie większość z Was słyszała lub nawet czytała o Dotyku Julii. Ja nie byłam aż tak zaciekawiona tą serią, ale skoro każdy się zachwyca, a dookoła można usłyszeć wiele pozytywnych opinii to zobaczymy. Może i mnie oczaruje?

3. `Kruczobór` Andrew Peters - Pod wpływem impulsu i ta pozycja się znalazła w moim koszyku. Szczerze powiedziawszy wcześniej nawet nie wiedziałam o istnieniu takiej książki, ale cale życie się uczymy, a ja lubię próbować wszystkiego co nieznane.

4. `Rywalki` Kiera Cass - Kolejna książka z mojej listy. Już od jakiegoś czasu mam na tablecie, przeczytałam w kilka godzin i powiedziałam sobie: `Musisz to zdobyć, choćbyś miała obrabować bank`. Całe szczęście urodziny powstrzymały moją chęć mordu i zaspokoiły potrzeby.

5. `Hopeless` Colleen Hoover - Jestem wielką fanką fantastyki, ale zostałam zmuszona przez przyjaciółkę do kupna tej książki. Oczarowała ją i próbuje zarazić mnie tą miłością. Zobaczymy czy jej się uda.

6. `Dotyk` Jus Accardo - Sam opis wystarczył, bym bez zastanowienia sięgnęła po portfel. Chłopak potrafiłby zabić jedynie dotykiem? Coś takiego jest w sam raz dla mnie! Muszę jak najszybciej się za nią zabrać!

7. `Alicja w Krainie Zombi` Gena Showalter - Jeszcze nigdy nie miałam możliwości czytania o zombi. Jest tyle filmów, seriali (ja osobiście oglądam The Walking Dead), a nigdy nie zetknęłam się z książką cieszącą się taką popularnością jak ta. Myślę, że `Alicja w Krainie Zombi` jest idealnym wyborem jak na mój początek z zombi.

A Wy jakie książki zdobyliście podczas wakacji? Z przyjemnością zapoznam się z Waszymi tytułami godnymi polecenia. W końcu coś muszę dorzucić do mojej długiej listy. :D

6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o Kruczoborze, ale nazwa brzmi zachęcająco. ;) Poczekam na poświęcony mu wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym przeczytać "Rywalki" i "Dotyk Julii"
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ jestem niesamowicie ciekawa "Dotyku Julii". Czytam o tej książce i czytam, więc w końcu czas po nią sięgnąć:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same dobre pozycje! Gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rywalki są nawet ale dla mnie nie na tyle by je kupić sobie. A czytalaś już resztę serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, jedynie trzy tomy o Americe. Już kontynuacji o jej córce nie miałam przyjemności, tak samo jak dodatkowych książek z serii, ale mam nadzieję, że to się zmieni niebawem ;)

      Usuń